یزدفردا :در پی انتشار خبر " خدمت رسانی راه آهن یزد مغایر با شعارهای دولت خدمتگزاراست در یزدفردا روابط عمومی راه آهن -یزد جوابیه ای را پیرامون مطلب منتشره به یزدفردا ارسال نموده اند که ضمن تشکر از واکنش سریع و پاسخگویی آن روابط عمومی عینا منتشر می شود.
باسلام
جوابيه در خصوص مطلبي كه در یزدفردا به شماره 50732مورخ 19/2/91 منتشر شده است.
در خبر مذكور آورده ايد چند ماه پيش براي دومين بارواگن قطار مسافري تهران - يزد دچار آتش سوزي شد و در طول اين هفته شاهد عدم خدمت رساني مناسب از سوي راه آهن يزد هستيم.
اين اداره كل از آتش سوزي واگن قطار مسافري يزد – تهران براي دومين بار در چند ماهه اخير هيچ گونه اطلاعي ندارد واز طريق صدا وسيماي مركز استان وسازمان آتش نشاني هيچگونه سابقه اي وجود ندارد .
لازم به ذكر مي باشد،اداره كل راه آهن يزد از قطارهايي كه براي جابجايي مسافران استفاده مي كند ازنوع غزال( چهارتخته) ،پرديس تندرو، دو طبقه و اسپانيايي مي باشدو اگر قرار باشد در موارد خاص تعدادقطار ها افزايش ويا كاهش بيابدبراساس در خواست نهادها ويا استان آنهم با توجه به محدوديت هاي كمبود واگن مسافري اقدام گرددوتا كنون هيچ در خواستي به اداره كل واصل نشده است ، ضمناًبليط قطارها بصورت يك ماهه پيش فروش مي شود( تكريم ارباب رجوع) .
در خبر تان آورده ايد در طول اين هفته شاهد عدم خدمت رساني مناسب از سوي راه آهن يزد هستيم . جناب مسئول: مگر خدمت رساني به روز وهفته وماه بستگي دارد وبه اطلاع مي رساند مسئولين راه آهن از جمله شخص آقاي مهندس دهقان پور در جلسات ملاقات حضوري جواب گوي شهروندان مي باشند .
ضمناً،در صورتي كه موارد خاصي مورد نظرتان است مستنداً ارسال تا پيگيري شود واز درج جملات بصورت كلي گويي خودداري نماييد زيرا زحمات همكاران راه آهن تحت شعاع قرارمي دهد .
محمد رضا دهقاني
مسئول روابط عمومي
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
یکشنبه 24,نوامبر,2024